feyza0806 bende aynı sorunu yaşıyorum doktora gidince ciddiye alınmıyorum pek fazla yani hatta sonki geçen hafta gittiğim doktor dalga geçti oturup benimle güldü yani 🤷😄 benimde nabzım normalde yüksek olur ama son zamanlarda 60 civarı oluyor EKG eko falan baktı herşey normal dedi nabız içinde aynı şeyi söyledi 60-100 arası normal dedi . Kalbimde ek atım şikayetim var dedim yani durup yeniden çalışıyor hissi ekstrasistol deniliyor onuda önemsemedi herkeste olur kimisi hissetmez sen hissediyosun demekki kendini fazla dinliyosun dedi . Nabız ve kalp konusunda bende takıntılı biriyim sanırım panik atak yüzünden böyle oluyo kendimi fazla dinliyorum yani .