Neslihankarabal Merhaba hamileligimin 38 haftasindayim ve 2 gundur mide bulantilarim ve ishal basladi. Acaba dogum belirtisimidir bunlar?
EsraBilal Aynı durumları bende yaşadım şuan 39+2 deyim hala da yaşıyorum ama benek doğmadı. Belirti olabilir diyolar özellikle ishal için ama tecrübeli bayanlardan bir fikir gelir sanırım