Kuantimo bu benim 2. Normal doğumun olacak inşallah. Oturduk gelmesini bekliyoruz artık. Hiç korkulacak bir şey yok normal doğumda. Kendini kasma. Doğanın bir mucizesi bu. Çok korkuyorsan sancidan epidural i düşünebilirsin. Bebeği gördüğün an her şeyi unutuyorsun. Düşün parmağını kağıt kesiyor o an tarifsiz bi acı hissediyorsun ama 5 dakika sonra unutuyorsun. Bu da öyle. Bebeği gördüğün an hoppp gidiyor o cektigin tüm ağrılar. Olağan üstü bir şey. Herkesin doğumu kendine özeldir. 😊😊