Özellerin hepsi olmasa da çoğu normal doğumda aliyor. Sezaryende emin değilim. Devletlerin aldığını sanmıyorum ama ben istemiyorum girmesini ya😅 o kan ter içindeki perişan halde görsün istemem. Bi yandan da görsün ne çektiğimizi anlasın istiyorum ama yo yo girmesin😄