Madre bebekten satın aldım, bugün 22 gün oldu ödeme yaptığım. Bugün Fotoğrafını göndermişler, hazır ama daha kargoya vermediler. Fotoğrafta iyi görünüyordu, umarım gelince de aynı fikirde olurum. Eğer acilse orayı tavsiye etmem. Elime geçmesi bir ayı bulacak herhalde. 90₺ ye yaptırdım. Tulum, eldiven, şapka.