Kan tahlili, idrar tahlili falan verildikten sonra randevusuz gidip söyleyince alıyorlar aslında randevu almana gerek yok ama her yer öyle mi ve ikili testte bu durum fark eder mi bilmiyorum .pek sanmam ama sonuç içim geldim deyince iki dk alıyor doktor hemen sonuç hakkında konuşuyor