Benim bebeğimde Haziran başı doğacak Allahım izin verirse. Bende genelde uzun şeyler aldım ama 40 çıkana kadar uzun şeyler giydirmeye düşünüyorum. Çünkü yeğenimde 8 Haziran doğumlu sürekli uzun giydirdiğimiz için isilik olmuştu yani doktor öyle demişti. Ablam sonra hep kısa kollu zıbınlarla durdurdu. Bende öyle yapmayı düşünüyorum.