Nravc Ipekkarakus0 sağol canım benim belki de hareket ediyordur sen hissetmiyorsundur daha küçük çünkü tekmeleri kuvvetli değildir. hemde gündüzleri daha çok uykuya düşkün oluyorlar yine de ihmal etme yeter seni çok iyi anlıyorum ❤️🥰
Ipekkarakus0 Nravc aynen canım normalde de cok hafif hafif hissediyordum zaten sert değil bakalım bi yarım saat daha inşallah sıkıntı yoktur 🥰
Nravc Ipekkarakus0 inşallah birtanem bende senin gibiydim az az hissediyordum hareketlerini bazen hiç hissedemediğim de oluyordu o haftalarda hiç canını sıkma birazdan anne ben buradayım der 🥰🥰
Bahar1508 Ipekkarakus0 yok canım kardeşim öyle şeyler düşünme zaten 21 haftalık olmuşsun bile inşallah hic bir şey olmaz
Nilist Cumartesi gün uzun süre yürüyüş yaptık. O gün hiç hissedemedim. İki gündür yine kıpır kıpırız. Birde arkadaşların dediği gibi o haftalarda hareketler düzenli olmuyor.
Acemianneee08 Ipekkarakus0 canım hiç canını sıkma 24-25 haftaya kadar düzenli hissedilmiyormuş özellikle ilk gebeliklerde. 3-4 gündür yoğundjm bende hissedemiyodm bugün akşam yemekten sonra hissetmeye başladım düzensiz hissetmek normalmiş genelde uyudukları için . Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Ipekkarakus0 Acemianneee08 azönce çokk inceden hissettim çok şükür ama cok hafif sekildeydi normalden daha az galiba o da yorulmuş ☺️
gulfemsvnc Ipekkarakus0 bilimsel yönden açıklaması da var bu durumun aslında. anne hareket halindeyken amniyon sıvısı sallandığı için bebek o sallantıda derin uykuya dalıyormuş anne dinlenmeye geçince sıvı durulduğu için uyanıyormus🌸☺️
gulfemsvnc Bahar1508 bende bunu yazacaktım. Rabbim kimseye bu acıyı yaşatmasın ama bu şekilde belirtmesi hepimizi panik haline sürükleyebilir ben zaten panik atağım hepten panik oldum simdi hissetmeyince aklıma hep bu yorum gelir. biraz dikkatli yorum yapsalar şaşacağım
Bahar1508 gulfemsvnc İnan bende bazen şaşırıyorum neden illa kötü yorum yapıyorlar zaten burda herkes hamile herkes neredeyse tecrübesiz kötü yorum yapılmasını hiç sevmiyorum kötü bir şey olmayacaksa sıkıntıdan olur yani
Ipekkarakus0 gulfemsvnc ay evet ilk defa yaşayınca cok tedirgin olmuştum çok şükür anne olmak gercekten zormuş ☺️💕
Mirayinannesii Bence tamamen yapı meselesi gibi geliyor bana ben 30.haftaya kadar böyle bi hissedip bi hissetmiyordum gün aşırı cünkü sürekli hareket halindeydim. Korkmayın şerbetli su içip sol tarafa yatın. Kafaya takınca hareket etse de etmiyormuş gibi oluyor :)
Ipekkarakus0 Mirayinannesii dinlenince be tatlı yiyimce çok azda olsa hissettim çok teşekür ederim ☺️
Nazerd Kızlar 6+5gunluk kalp atışı duyduk şükür ama doktor biraz yavaş dedi böyle biseyle karşılaşan oldumu çok tedirginim. Yat dinlen 1hfta sonra istedi
Kader_73 Kaçıncı haftasında hareketlerini hissediliyor benim ilk gebemde ben bişey hissetmiyorum.. Acama normal mi.
Bahar1508 Kader_73 20 den sonra az az hissediliyor 26-27 de anca düzenli hissediliyor zaten ilk gebelikse ilk hareketini anlamıyorsun bile bebek mi değil mi kıpırtı gibi