Aynur47 ben sezeryan oldum. İlk başlarda ya bu benim bebeğim mi. Ben mi Bakıcam hep, bakabilcem mi vs aklında bin bir türlü şeyler. Ağlıo susmuyor Allahım nolur sussun biri alsın sustursun kafalarına girip ağladım çok kez. Lohusa psikolojisi işte 🤦🏻♀️ ama sonra alıştım. O yavru bana muhtaç, benden beklio herşeyi, benim yavrum o. Dünyanın en güzel şeyi. ❤️ Benim annelik duygum sonradan oldu ne yalan söyleyeyim. 😊 Ama öyle emzirmem ben,alın siz bakın vs kafalarına girmedim. Doğum sonrası hemen emzirdim odada ve her ağladığında emzirdim. Emdikten sonra da göğsümde uyuttum biraz sonra aldılar koydular yatağına. Asla sütüm yok diye düşünme, emzirdikçe gelio, sarılık olmadık biz çok şükür. Darısı başına 🙏 hiç korkma. O senin en güzel varlığın ve o minik insan sana muhtaç annesi 🥰❤️❤️