Rukiyes Arkadşlar normalde 40 haftayım ama untrasonda 2 hafta geri görünüyo doktorda beklicez 3 hafta falan dedi başına gelen varmı normal dogum görünüyo ama kakasını falan yermi die de düşünmeden edwmiyorum
Asilsmommm Son adet tarifine göre belirleniyor kilosu kaçmış ki ultrasonda yanılma çok oluyor bi de 40 ı çok geçirmek hiç iyi değil dediğiniz yönden Rukiyes
Usenmezz99 Rukiyes benimde detaylı ultrasonda gördü doktor 20 haftalığım ama 3 gün önden gidiyor bebeğin kemikleri irri ve uzun boylu dedi bende merak içindeyim bşr sıkıntıssı olurmu diye
Rukiyes Asilsmommm 3 150 kilosu bende anlam veremedim yani hemen hemen 2 haftada sadece 200 grm almış gelişimi hemen hemen durmuş gibi
Gokcemcelik Rukiyes bebeğinizin kilosu gayet iyi haftasıda gelmiş neyi bekleyecek ki doktor anlayamadım . Zaten kilo almiyorsa hemen alıyorlar bekletmiyorlar. Baska doktordan fikir alın derim cunku doktorunuz sacmalamis
Asilsmommm Rukiyes benimki de 2 haftafır kilo almıyordu sadece 50 gram almış doktorum 3 kilo üzeri olduğu içim gelişim geriliği olmaz dedi senin de kilosu iyi bence son haftalar olabiliyor 3 hafta filan bekleme canım sakın o nasıl doktormuş anlamadım
Rukiyes Devlet hastanesi haftalık kontrol dedi inşallah agrım gelirde dogar patlamak üzereyim artık zaten