Sivas01 benim psikolojimi mahvetmişlerdi o dr lar. Tüp bebekle bile imkansız dediler. Aşılama tüp bebek tutmadı. Tam yapacak bir şey yok takdiri ilahi dediğim an hamile kaldım. Hatta bebeğim küçük şimdi de 2. Si. Değerlerinize baktırın tabi. Rahim filmi önemli. Bir de eşinizin sperm testi. Rahimde sıkıntı yoksa, eşinizin değerleri normalse yumurtlama zamanlarınızda mutlaka ilişkiye girin. Tutuyor mu tutuyor. En iyi örneği ben.