Herkese merhaba. Nasip olursa 03.03.2022 perşembe günü (39.hafta) doğum yapacağım. İnanılmaz büyük bir endişe var içimde çok korkuyorum. Genel anestezi ile doğum yapan varmı ? Süreçleri nasıl. Ve en önemlisi sonda takılıyormuş doktorumla konuştum bayılmadan takacağım çünkü vakit kaybedemem bebeğe anestezi geçmeden almam gerekiyor dedi. Çok acıyor mu sonda ? Çok korkuyorum.