Kızlar ben martın 8inde adet bekliyorum. Bugun ve dun gece bir mide bulantısı tuttu, bugun afedersiniz öğürme geldi. Covit testi yaptırdım negatif cıktı. Sizce olabilir mi? Annem olabilir ilaç falan içme diyor ama bilemiyorum tabi. Temmuzda dış gebelik geçirdim igneyle düşük yaptım 😔