Cannsu8 Cinsiyetimizi daha öğrenmedik ama erkek olursa hiçbir fikrim olmadığından dolayı fikir arıyorum 😍
Htccprz Cannsu8 Bir oğlum olursa Alp Arslan düşünüyoruz🦁🤗 bi kızımiz var çok şükür ikincisi de erkek olur inşalalh 😊
pelince34 Cannsu8 34+2 oğlum olacak hala isim bulamadım. İçime sinmiyor hiç bir isim. Erkek bebekte isim gerçekten çok zor
Deletedmom10846 Cannsu8 biz de uzun uğraşlar sonucunda belirledik ismimizi Çağan Kutay olacak ismi inşallah 💙 inşallah sizde bulursunuz içinize sinen isim😊
Cannsu8 pelince34 Evet bende erkek bebek için fikirler edinmeye çalışıyorum ama kıza göre biraz daha zor sanki inşallah içinize sinen bir isim bulursunuz sizde bir an önce 🙏🏻🥰
Cannsu8 Deletedmom10846 Yaa çok hoş gerçekten 🥰 mutlu ve sağlıklı bir ömrü olsun inşallah bebeğinizin 🙏🏻
Melikeex Cannsu8 biz doruk la Alparslan arasında kalmıstık en son Alparslanda karar kıldık saglıkla gelsin inşallah 🤲