Patito__ Cansugunel0619 12. Haftada erkege benziyor dedi suan 14. Haftadayim ve dr kesin erkek dedi ufak teek beyaz syler almistm ama ayrintiliya kadr bekleyecegim snra baslayacagim almaya insallah anca zaten toparlarim
Cansugunel0619 Patito__ banana 2li taramamda erkeğe benziyor ama net değil demişlerdi bende netleşsin iyice diye ayrıntılıyı bekliyorum
Cansu01 15+5 haftalık hamileyim 12 haftalıkken %80 erkek dedi bakalım o yüzden hiç alışveriş yapmadım 😘💕cuma kontrolüm var değişir mi bilmiyorum 🤷🏻♀️
Kubracls Cansugunel0619 Cansugunel0619 bizimki göstermiyor kendini çok hareket ediyor ama görünmesi gereken pozisyonu doktorumuz yakalayamıyor tahmin bile söylemediler
tugbaninmucizesi Cansugunel0619 11+2 de %70 erkek dedi daha değişmedi bakalim bi kac parca bisey aldım 14+2yim 3 ekimde kesinlesicek insallah 😊
Cansugunel0619 Kubracls bak sen şu minnak a şimdiden sizi uyarıyor ben yaramaz bir çocuk olacağım hazırlıklı olun diye 😁😇
Patito__ Cansugunel0619 yok sna sormamistm ama iyi ettn 21. Hafta en idealiymis dr soledi ayrintili icin