Nazerd Kızlar Banada yavaş dedi kalp atışı 6+5gunluk bebişim neden yavaş olur hızlanan warmi böyle çok Cnm sıkkın
yaren_blna Nazerd tabi benim bildiğim sonralarda dahada hızlanıyor yolun başında stres yapma umutsuzluğa kapılma
Tombikis96 Ereeen 11 şubatta kese 20 mm di 28 şubatta yine 20 mm olarak ölçtüm dedi doktor..Kafam karıştı iyice olmazsa ben bi gideyim ölüm yok ya sonunda 🤷🏻♀️
yaren_blna Ereeen aynen hiç panik yapma asla olabilir dediğim gibi her gebelik aynı değil her doktorda aynı değil kimisi umursamıyor
semanurozturkk Ereeen bende adet tarihime göre gittiğimde 7 haftalıktı ama geç döllenme olmuş dedi doktor 5+6 dedi kalp atışını duyamayız diye korkmuştum o yüzden 7. haftaya kadar gitmemiştim ama çok şükür duymuştuk şuanda 9+2deyiz