Kızlar gebeliğimin en başında 6 haftalıkken kovid olmuştum şimdi 30 haftalığım yine kovide yakalandım, en başta bebeğe geçmez diye korkmuyordum ama şuan aşırı korkuyorum ve hastaneler asla yatış vermiyor özel bile olsa gözetim altında tutmuyor başına böyle bişey gelen var mı, bebekle alakalı bi sorun yaşadınız mı lütfen yaşayan varsa yardımcı olursa çok sevinirim…