15.haftamdayım ve afedersiniz ama idrara çok çıkıyorum gece bile uykumdan uyanıp 3 kere çıktığım oluyor bebek mesaneme baskı yapacak büyüklükte de değil. Ama idrarda yanma ağrı vs yok. Suyu da abartarak içmiyorum ama enfeksiyon olduğunu da düşünmüyorum çünkü geçirdiğimde ağır geçiriyorum semptomları da biliyorum. Bu haftalarda yaşayan oldu mu