Esraustaoglu aynı durum bende de vardı bulantidan dolayı çok idrarın gidiyordu ufacık bi oksursem hemen kaçıyordu canım o gebelikten dolayı bebek baskı yapıyor idrar torbası zayıflıyor ondan kaynaklı ama doğumdan sonra benim idrar da sarmkma olmuştu onun için egzersiz ilaç veriliyor o zaman da olursa gidersiniz yinede gidin endiseleniyorsaniz ama bende de oldu o haftalar 35 haftaligim suan yok çok şükür