ilkims-mom18 merhaba ben hemşireyim önceki hamileliğimde Berrin hanıma gitmiştim bu hamileliğimde de çevremin önerisiyle kendi doktorum hariç ikinci bir doktor görüşü almak için bayram bukana gittim memnun kaldım açıkçası güzelyalıda çalışan arkadaşlarıma da sordum sadece bayram beyin bebekleri küveze girmez o hastanede aşırı ilgileniyor dediler 🙏🏻