Bütün doktora gittik bebeğim 5 aylık oldu kilosu 6 kilo diğer aya göre 300 gr almış emiyor sütümde var ama 1dk emiyor sonra bırakıyor sonra tekrar tekrar doktor mama ya başlattı 60 cc günde 2 defa ama bebeğim biberon tutmuyor kaşıkla veriyorum sma mamasından aldım nasıl kullanıcam? 60 cc mamayı ne kadar koyamam gerekiyor mama hakkında hiç bişey bilmiyorum lütfen yardım edin 🥺