Minisanne Kızlar selam 41.haftadayiz ve artık bebegi riske atmamak icin yarın yatışım yapılacak. Doktor direk suni yerine Fitille doğumu başlatalım sonrasinda duruma göre hareket ederiz dedi. Aranızda Fitille doğumu başlatılan var mı? Tecrübeleriniz neler ?
Tugbakocakkk Minisanne ben yuksek tansiyondan dolayı sancım açiĺmam yokken yatisim yapıldı fitil verdiler fitilden yarim saat 1 saat sonra sancılarım duzenli gelmeye başladı fitilden iki saat sonra doğurdum suni sancıya gerek kalmadı hatta nasıl oldu bilmiyorum ama yatakta tek basima yanimda doktor hemşire ebe falan kimse yokken doğurdum 🤣 Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah ❤
dddy Minisanne benim doğumum da fitille başlatıldı fitil açılmayı hızlandırıyormuş çok kullanılan bir yöntem değil ama suni sanciyla ne farkı var bilmiyorum.. Fitilden yaklaşık 2 saat sonra sancım başladı ve 8 saat sonra doğum yaptım. Rabbim yardımcınız olsun
Minisanne Tugbakocakkk maşallah ne güzel bir doğumunuz olmuş inşallah bana da nasip olur 😃 yarın sabah yapılacak benim yatışım da
Minisanne dddy doktorum suni sancidan daha insancıl dedi açıkça 😃 inşallah bende de etki eder suni ye gerek kalmaz , teşekkür ederim ☺️