Misssitare Haftamdayım ve balık yiyemiyorken şimdi de kırmızı et, köfte yiyemez oldum. Daha çok sebze yemek istiyorum. Benim gibi olan var mı?
Esra33-34 Misssitare benı anlattınız sanki😀 10 haftalıgım. Et tavuk balık ıstemıyorum sadece sebze yemekleri olsun
hukukcuanne_06 Misssitare ben de aynıyım 7 8 haftadan beri yiyemiyorum önceden de sevmezdim mecburen yerdim ama şimdi kırmızı et ve Balık yiyemiyorum, tavuk için deniyorum 12.hafta itibariyle çok az yedim. Kurubaklagil tüketerek protein almaya çalışın yumurta yiyebiliyosanız zaten sıkıntı olmaz protein açısından🙂
MerveeD Misssitare Et tavuk balık corba herseyden tıksınmıstım 16. Haftamdan sonra az az yemeye basladım 28 haftalıgım cok sukur duzeldı hersey gec oldu bıraz ama yiyebiliyorum artık cok normal yani
Ranaaaaa0 Misssitare ah canım bende öyleydim mutfağa maskeyle giriyodum ama protein besini alman lazım mercimek mesela bol proteinli o tür yiyebilirsin çok kötü Bi durum ama kendini tiksindiğin şeylere zorlama yemeye daha kötü olursun benim 4.ayda bütün tiksinmelerim geçmişti. İnşallah seninde geçer rahat rahat yersin bebisini sağlıkla kucağına alırsın 💞❤
Bigebee Bende 10.haftamdayim et, balık, tavuk görmek bile istemiyorum. Yumurta yiyerek protein gereksinimini karşılamaya çalışıyorum.Dune kadar yumurtada tuketemiyordum içine peynir ezip o şekilde omlet yaparak yiyebiliyorum ancak.
Elif9292 Peki cinsiyetiniz nedir genelde kizlarda tiksinirmis insan benim eltimin karni erkek herseyi yiyor benim kiz ben 18haftalik oldum hagla yiyemiyorum diger iki kizimdada yiyememistim
cherrysu Misssitare Ben de öyleydim. İlk 4 ay hiç et yiyemedim. Sonradan yavaş yavaş köfte ile sonra da et ile devam ettim. Merak etmeyin zaten ilk 3 ay bebek sizden beslenmiyor. Daha sonra yemeye başlarsınız. 🥰
Busranursahbazz Misssitare ilk zamanlar oluyor ama bebek büyüdükçe geçiyor tama tersine benim canım ciğer çekmişti çok yedim
mercimegin_annesiii Misssitare 16. Haftadan sesleniyorum ben hala yiyemiyorum tadımlık anca ☺️ Midem bulanıyo
aysnrsvs Misssitare 16 haftamda kadar yumurtayı ağzıma sürmedim şekerim yükselince mecbur yumurta yemeye başladım etin değil yemek kokusuna tahammülüm yoktu bir iki haftadır yapmaya yemeye başladım 29 haftaligim köfte tavuk yiyebiliyorum sorunsuz☺️
Xsevgi63 Bende 7 haftalığım bulantilarim var sadece tavuktan nefret ettim et balık köfte görmek istemiyorum canım sadece çorba istiyor oda limon sıkıp içeceğim kahvaltıda zorla oda peynir diğer türlü hemen iştahım gidiyor umarım kısa süre de düzelir 😑