BusraYldrm2609
Selamlar bi gebelik olsaydı mutlaka çıkardı, bi kan testi verip durumu netleştirmeniz çok önemli kan testinden belli olur yerleşme kanaması da olabilir gebelikte şöyle bi durum da var yakın zamanlarda da tutunuyor olabilir o yüzden testte çıkmama durumuda mümkün kan testi vermeniz daha iyi olucaktır değerleriniz yükseliyor ise bebek oluşuyordur yani daha çok küçüktür 🥰