Yasemin5858 Benim 5.gün emriyo su ayın 10 döllenme gerçekleşti 25 i hamile olduğumu öğrendim sizce ne yemeliyim gıda doktorlar bişey demedi nette kafa karışdırıyor
Husna2734 Yasemin5858 canım az pişmiş gıdalar maydanoz nane kafein çok baharatlı yiyecekler yemiyceksin demişti Dr her gün bı tane haşlanmış yumurta süt peynir özellikle bana kasar peyniri ve haftada bir balık ye taze fasulye nohut ye demişlerdi şu an 34. Haftadayiz çok şükür ❤️
star3star Yasemin5858 canm bende tüp bebekle hamile kaldım.tüp bebek transferim olduğu günden beri kahve çay tüketmedim.asitli içecek normaldede içmezdim zaten bu süreçtede hiç tüketmedim.normal beslenmenemi yapabilirsin çnkü bebekler ilk üç ay anne kanından besleniyor.ama yinede sebze ağırlıklı beslen meyveni ye yumurtanı ye yani karbonhidrat ve şekeri biraz çıkarabilirsn hayatndan
Suzan-mustafa55 Yasemin5858 ananas avakado ye kuzum ama sakin ipin ucunu kaçırma ne yersen ye bebek son ay kilo aliyor ben bilinçsiz davrandım oda yarasın bebeğime buda vitamin olsun derken bir anda 20 kilo aldım şuan doğuma gün sayıyorum ama gel bana sor bir aydır uyurken yatarken kilodan nefes alamiyorum tam nefessim kesilirken uyanıyorum o yüzden dikkat et kontrollü ye
mirage333 Yasemin5858 bende tüp bebek ile hamileyim. Tup bebek doktorumun yönlendirdigi baska bir doktorla gebelik takibim yapıliyor. Onun videosunu atayim size.
Brc91- çayı azalt nescafe ıcme yesıl cay dusuk yapıyo dıyolar ıcme cıps kola tarzı seyler yeme normal gunluk hayatına devam et cok kasma meyve ye cevız ye süt yogurt yumurtanı ye her sabah balık ye
Eylul10 Protein alımını aksatmamalısın, asitli içecekler ve hazır gıdalardan uzak durmalısın . Maydonoz nane yememelisin. Ekstra bana da şunu ye bunu ye demediler 🤷🏼♀️
Elifsnm Husna2734 merhaba yalnis anlamazsanz birsey sormak istiyorum dogum şekliniz belli mi acaba tup bebek hamilelerin genelde sezeryan mi oluyor bende 35 haftalik hamileyim ve devlet hastanesine gidiyorum maalesef ki doktorum bir açıklama yapmadı bu konu ile ilgili
Husna2734 Elifsnm yok canım neden yanlış anlayayim evet benim hep duyduğum tüp bebek le hamile kalanlar sezaryen oldu büyük ihtimalle benim de öyle olcak gibi görünüyor Dr yarın gitcem bakalım ne söyleyecek ama daha önce gittiğim de bebeğin iki hafta önde gittiği ve kilosu biraz fazla o yüzden normal doğum biraz sıkıntılı olur demişti bakalım ne olcak 😊
Duygudikicidkc Elifsnm ben doktoruma sordum ona bebeğin duruş şekli annenin açılma durumu karar verir dedi tüp bebek diye illa sezaryan olcak diye bişey yok dedi
Suzan-mustafa55 Duygudikicidkc tabi öyle diyorlar ama özel hastaneye gidiyorsan sezeryanda bir şekilde yok kıymetli bebek yok tüp bebek yok prenses gebelik sezeryana ikna ediyorlar illa normal dogurcaksaniz devlete gidin zate zorda olmadığı sürede sezeryana almıyor devlet oda 41 haftada mecbur durumlarda aliyor
Elifsnm Anladım çevremde genelde böyle duyuyorum birde ebe ile görüştüğümde oda aynı şeyi demişti çok teşekkür ederim ❤
moom222 Elifsnm bende senin GB duydum cnm sezeryan diye neden de kendini sezeryanw odakladim niye bilmiyorum 4 aylık hamileyim daha hiç kilo almadım hamile kalmadan önceki kilomdayim umarım normal olur korksamda normal olur 😅