hemsiree yaren_blna erkek ise belli ediyor kendini aslında ama pozisyonundan dolayı görülemeyebilir tabii ki
Karelinannesi yaren_blna 11 haftalıkken erkek dedi ultrasonda direk göstermişti 🥰 1 hafta sonra 15 haftalık olacağım randevum var bakalım ne diyecek🙏🏻
Bukiiiiiiii yaren_blna yarin 13 +4 oluyorum doktorum cinsiyet icin cagiridiii bakalim ogrenebilecekmiuim❤❤
NEZ_123 Ya bende çok merk ediyorum 12+4 te gideceğim umarım öğrenirim ikili tarama yaptırdınız mı orda bişey demediler mi
yaren_blna NEZ_123 geçen cuma verdim 10 gün sonra çıkar gel dediler hem test sonucunu öğrenmeye gidicem belki cinsiyetide belli olur 🙈
yaren_blna Karelinannesi iyi dayanmışsınız haftalarca ben herhalde her hafta giderim öğrenene kadar 😂
Karelinannesi yaren_blna canım ya doktorları da çok sıkmamak gerek diye düşünüyorum ben.. hani 11 hafta baya erkendi zaten cinsiyet için belli belirsiz olacağına dedim iyice büyüsün bari kesin olsun 🥰 merak etmiyor değilim ama en son gittiğimde 7 marta randevu verdi. Anca dedim cinsiyet için iyi bi haftaya denk gelir 👼🏻🙏🏻
Cansusu Kızlar Banada 10.haftada bir çıkıntı var dedi kordon değil ama,bebek çok net bize dönüktü henüz belli değil ama dedi sizce ne olur çıkıntı olup Kız olan var mı
Ozum12 yaren_blna bizede 12+3 de gitmiştik sordum tahmin bile yapmadı öyle diyince dedim 16. Haftada belli olurmu dedim güldü bakıcaz dedi hiç ipucunda vermedi şu zaman ögrenirsinde demedi😅