Kumsal20 bir gün gecikmeye 1,20 düşük gibi geldi 5 ve üstünde gebelikten söz ediyorlar ben ilk 19 ile öğrenmiştim regl olacağım gün ve bana net gebelik diyemeyiz en az 500-600 olacak katlanacak diyip moral bozmuşlardı ama nasip kısmet inşallah vardır hayırlı zamanda gelsin 🙏🏻