Kızlar yarın şeker yüklemem var. İnsallah şeker çıkmaz 😔Doktorum da şüpheleniyor. bebeğimin ölçümleri en baştan beri ortalama 1bucuk hafta ileride. Ama bugüne kadar su fazlalığı gibi bir durum olmadı. Normalde 25. Haftamdayim ama bebeğim ortalama 27 haftaya yakın. Bebeğinin gelişimi bu şekilde ileride olup da gebelik şekeri çıkmayan var mi?