Oyku3005 daha olmadım ama defalarca farklı farklı ameliyatlar da genel anestezi aldım. hangisi olursa olsun ölüyorum bitiyorum tarzı ağrılar olmuyor. evet acıyor ama dayanıyorsunuz. sadece ilk uyanınca 1 dakikalık süreçte afallayıp acıyor diyorsunuz :) dayanılmayacak , ağlayacak bir ağrı hissedilmiyor ameliyatlardan sonra.