Arkadaşlar merhaba :) 32 haftalığım doğumu yaşam hastanesi zeynep burcu şekerde yapmayı düşünüyorum 👀 daha önce yapmış olanlar var mı aramızda? Hastane, ebeler, hemşireler ve doktorun ilgisi nasıldı? Sezaryen ücreti ne kadar ödediniz? Genel olarak memnun kaldınız mı? Teşekkürler şimdiden.