Kızlar yeni 4. Ayına girdim. 3 hafta öncesine kadar hamileliğim çok güzeldi ama son 3 haftadır afedersiniz istifra ediyorum ve midem o kadar bulanıyor ki. Ne yapmam gerekiyor ya da nerden çıktı bu mide bulantısı anlamadım :( güya prilam kullanıyorum ama bi işe yaramıyor. Help miii :(