Selincel Kızlar bugün doktorum korana olduğu icin necati beye gittim allahta gönderdi resmen beni cok duydum burda ismini cinsiyeti sordum 2 hafta sonra gel gorursem söylerim dedi acaba bu doktor sayesinde ogrenen varmı 15 16 17 haftalarda
goldumsu Selincel doktor zaten görünce direk söylüyor. Ben şehir hastanesine ağrılardan dolayı gece acile gitmiştim bi doktor vardı Ulaş Çalı isimli. 14. Haftamda söyledi cinsiyetini ki cinsiyet için gitmemiştim
Merve0606 Selincel Ben bugün mhrs den randevu almaya çalıştım ama alamıyorum necati hocaya neden acaba
Ozlemk12 Selincel bende bugün necati beye gittim 15 hafta 1 günlüğü direk cinsiyeti soyleyimmi dedi :)) iyi bir doktordu
Selincel goldumsu 🙄🙄 bende gittim o doktora acile lekelenmeden bana demedi ama sırtı dönük du 12 hafta flndi doktor çok iyiydi ama alttan muane etti korka korka birsey dicem die hemen çıkardi makineyi
goldumsu Selincel benimde alttan muayene etti. Lekelenmem yoktu ama küçük haftalarda zaten tam belli olmuyor. Erkeklerin cinsel organlarının gelişimi daha erken tamamlanıyormuş sanırım ondan erkek bebekler biraz daha erken haftalarda gözüküyor
BusraAltiok Kubra2710- necati hoca kendisi muayene ediyor demi bi de ses tonu ses seviyesi falan nasıl maske ile iletişim kurması zor oluyor bazı doktorlar hiç konuşmuyor bile
Kubra2710- Selincel ben daha sormadan cinsiyeti biliyo musun dedi bende hayır hocam dedim söyleyim mi yoksa kağıda mı yazıyım balon patlatırsın diye şakalaştık hatta
Selincel Merve0606 kuzu bende randovu alamıyordum tesaduf girdim doktora 😀şans diyiyim benim doktor korana olmus bi baktim necati beye varmışlar sirami
Ozlemk12 Selincel söylemesini istemedim ben doktor söyleyecekti ama 😅 eşim görevde 15 gün sonra gelecek hayirlisuyle beraber öğrenelim diye şimdi sormadım ama çok merak ediyorum 😅😅
BusraAltiok Kubra2710- ne güzel benimde bugün randevum var ilk defa gideceğim muayeneleri kendisi yapıyor demi ses tonu ses seviyesi nasıl aceba bir de ikili tarama testi yapıyor mu ? Maske ile iletişim kurmak zor oluyor bazı doktorlar hic konuşmuyor covidden dolayı fazlasıyla mesafe koyuyor
Kubra2710- BusraAltiok ben 2 kere gittüm ikisinde de kendisi muayne etti sesi gür geliyo anlaşılıyo yani ikili test yapıyo benim 2 li test sonucuma baktı ve 3lü test istedi
BusraAltiok BusraAltiok Kubra2710- ben de ikili tarama için kan verdim ama ultrason için falan gün vermediler 10 gün sonra gelin dediler direkt doktora mı gideceğiz doktor mu yapıyor ikili taramayı?