Elifekrem25 ahed25 evet bende orayı istiyorum Allahtan bişe çıkmazsa kaçıncı haftadasınız bide kontrole daha önce kaç defa gittiniz
tcasl ahed25 ben orda doğum yaptım tek kişilik odada kaldım özelden farkı yoktu odanın buzdolabindan televizyonuna kadar herşey var ilgi de çok güzeldi özellikle bebek hemsireleri çok güzel ilgilendiler
ahed25 Elifekrem25 ben şimdi 36+4 bir sefer acile gittim memnun kaldım ama hiç normal kontrola gitmedim
Deniz3455 Bende 30.haftadyim oraya gitmeyi doğumu orada yapmayı düşünüyorum giden memnun olan var mı?
Febrarss Deniz3455 ben şu An oradayım odalar tek kişilik tv buzdolabı falan var ilgi alaka temizlik çok güzel
Febrarss ahed25 valla 20:00 dan beri suni veriyorlar tavırları falan iyi yani soru sorunca cevAplıyırlar Güler yüzlüler
ahed25 Febrarss Allah sana yardımcın olsun.. Allah sağlıklı bir şekilde bebeğin kocana almaya nasıp etsin
ahed25 tcasl hayırlı olsun ne zaman doğum yaptın ?! Doğum zamanda kim kalabilir yanında?! Sancı odasında kim yanında gelebilir?! Tek mı oluyorsun ?! Doğumdan sonra ziyaret nasıl?!