morsumbul Obianneee çok ayakta kaldığımda ayaklarımda şişme belimde çok agrım oluyor yürüyemiyorum birazda agırlaşmaya başladım onun harici iyi diyelim
Meltmmm Obianneee 28. Haftami malesef covid olarak bitirdim cok sukur buyuk bir sıkıntı yaşamadım ama asiri mide yanmam var cok canım sıkkın
Oyku3005 Obianneee 28+2 haftalığız. Tansiyon düşüklüğü var başta bayılmalarım azdı şimdi çoğaldı günde 5 6 kere bayılcak gibi oluyorum. Bel ağrısı yokta ama ağrılarım var sancı oluyor karnım geriliyorumş gibi sancı oluyor böyle en büyük sorunumda nefes darlığı🤦🏻♀️. Bebişte artık durmuyor habire vuruyor. Tekim yanımda da kimse yok zor geçiyor eşim 7.30 gidip akşam 6 bazende emsai kalıyor 11 de geliyor anlıcğaınız tek bu zorluyor 😔
Deletedmom727271 Obianneee benimde 2 gün önce oğlum ateşlendi ona bakmaktan bende çok yoruldum bel bacak ağrısı bende yaşadım sonra grip de geçti tabi. Acile gidip serum ye istersen işe yarar canım 🌼
Deletedmom727271 Obianneee çok mu şiddetli ağrıların hastaneye git o zaman canım gripten kaynaklı da olabilir tabi ağrıların ama belli olmaz tabi önemli olan doktor burda
Mavisinannesi2 Obianneee covitim hiçbişeyim yok şükür ama bebek sanki zorluyo gibi durmuyo karnımda uykuları haram ediyo😂😂😂