Annemler oradan alır hep, çok da güzel çıkar. Ama her Makbul farklı oluyor. Şubeye göre değişiyor genellikle. Kalabalık yerlerdekiler daha güzel oluyor. Ürünler çabuk bittiği için taze oluyor. Tenha yerlerde ürünler daha çok beklediği için guzel cikmayabiliyor. Bence az az alıp deneyin güzel çıkarsa çok alırsınız.