Kumsal20 Mylove 1 gün gecikmiş ti verdiğimde hani yüksele biliyo Aralık ayında 1.20 çıktı 5 gün sonra 13 e yükselmişti benim
Gamzebrs Meltem01-27 Ben ilçede oturduğum için hastane 2 gün sürdü 2 günde bir gönderiliyor muş bidw hastanede yapılan sonuç 10 gündür e nabıza yüklenmedi doktor söylemişti sanki öle bi test yaptırmamşm gibi
Meltem01-27 Gamzebrs a aaa normalde öyle olmaz ki ama bnde ilçedeyim iki saat sonra çıkıyor belki sistem de sıkıntı vardır canım
Gamzebrs Meltem01-27 belki farklılık gösteriyordur ben mesela pazartesi kan testi verdim çarşamba çıktı sonucu sitemde göremiyorum zaten de tekrar gidip öğrenebildim