Gamzebrs se2206 ya bende ne yaşadığımı anlayamıyorum çünkü adet görmüştüm ama testler pozitif çıkıyor değerlerim yavaş arttığı için ne olduğundan emin olamıyorlar suan
askimizinmeyvesi Gamzebrs merhaba testleri 1 hafta arayla mı verdiniz.Çok özür dilerim sizi telaşlandırmak istemem ama 2 günde bir %60 artmalıydı
Gamzebrs Tospikannesiiiii ne kadar kötü olmuş bu sistemler ya ben son 5 yıldır hiç doktora gitmemiştim ama eskiden kan verirdik öğleden sonra çıkardı
Gamzebrs askimizinmeyvesi haklısınız okuduğum heryer de böyle yazıyor buradaki postlarda da öyle yazıyor :( ben adet gördüğüm ve hemen arkasından farkettiğim için acaba yeni mi diyorum adet günüme göre suan 3+1
askimizinmeyvesi Gamzebrs aslında imkanınız varsa en kısa zamanda doktora gitseniz çok iyi olurdu.Benim ilk gebeliğim kimyasal gebelikti ve 2 günde bir verdiğim kanlar7/11/30 gibi bişeydi zaten kanamam olmuştu.İnşallah sizin için hayırlısı ne ise olsun
askimizinmeyvesi Gamzebrs küçük kırmızı pıhtılı kanama adet sancısının daha ağırı sancım olmuştu zaten küçük olduğu için alttan baktı doktor temizdi
trakyalikizce Gamzebrs ben de verdim bugün 34,8 çıktı perşembe günü tekrar gideceğim inşallah artış gösterir🙏🏻
Gamzebrs askimizinmeyvesi benim de adetten sonra kahverengi lekrlenmem oldu 12 gün filan sürdü oda benim çok kafamı karıştırdı