Dlkmrtt31 elfmoom hadi bakalım hayırlısı dlsun hepimiz için bende merak heyecan korku içindeyim. Allah kolaylıkla kurtarsın inşallah sezeryana gerek kalmadan doğar inşallah bebişde
Zehraaaaaaaaaaa OsmanGoktug31 inşallah erkenden gelmez :) evde işlerim var kendi ağda işlerim var ayın 10 una yakın yaparım diye plan yapıyordum ama bebek benim plana uymayabilir 🙈
OsmanGoktug31 Hepimizin ortalama haftaları birbirine yakın ve nerdeyse aynı şeyleri yaşıyoruz Hayırlısıyla gelsin bebisler inşallah
Ozlem2206 OsmanGoktug31 36+6 çarşamba günü çatı muayenesi olucam o zaman belli olucak ama isteğim normalden yana 😊