tatliiannnee Kızlar ıyı aksamlar bugun. Sol kasıgımda bıcak saplanır gıbı agrı var gun boyu rahatsız etti beni otururken ayaktayken bu normal mı tedirgin olmalı mıyım
Svmbhc tatliiannnee bendede olmustu canim geciyor bir sure sonra ama 2 den uzun surerse doktora gitmeni tavsiye ederim
Semra41 tatliiannnee benımde aynı şikayetim vardı bende 10+5 teyım bugun doktoruma gitti çok fazla enfeksıyon çıktı ılaclar verdı onları kullanacam
tugbadipi tatliiannnee 6+4 teyim bende de var… normal deniliyor 3 aya kadar olabilirmiş. Ama yinede bir dr a git
Ahg tatliiannnee 11+6yım bugün sabah kalktığımdan beri benim de aynı şekilde ağrım var sol kasığımda bıçak saplanır gibi oluyor bir şey batıyor gibi bir de riskli gebelik geçiriyorum biraz korkuttu beni de rahim büyümesinden olabiliyormuş sanırım 😔
tatliiannnee Svmbhc 2 dediğiniz nedir tam olarak gunde 2 mi yoksa 2 gun mu kusura bakmayın anlamadığım ıxjn soruyorum
Svmbhc tatliiannnee 2 gunden uzun surerse yada seni asiri derecede rahatsiz ederse bir dahiliye git derim canim cunku idrar yolu enfeksiyonuda olabilir
tatliiannnee Svmbhc anladım cok saolun yarın da devam ederse gitmeyi dusunuorum gunluk hareketlerimi kısıtlıyor cunku
tatliiannnee Semra41 bende bundan şüpheleniyorum bı ara yıne böle olmustu ama hamileyken olunca insan tedirgin oluyor sıze de cok gecmıs olsun ınsallah
tatliiannnee Ahg evet olabılıor deniliyor ama agrı rahatsız edıor gunluk hayatı da etkıledıgı ıcın insan ikilemde kalıyor maalesef
Semra41 tatliiannnee ben suanda antıbıyotık ve suda erıtılıp ıcılen bı ılac kullanıyorum hala da agrılarım var gercektende günlük hayatı çok etkılıyor uzun süre dışarda kalamıyorum oturur pozisyonda da çok duramıyorum