yesilkedi 30 haftalığım midem boğazıma kadar yanıyor ve midemi bulandırıyor aynı durumu yaşayan var mı ? ne iyi geliyor ?
Boesie yesilkedi Hic sorma ne yesem sonrasinda pismanlik yasiyorum okadar kotu yaniyor ki, rennie biraz rahatlatiyor yada yogurt ayran iciyorum ama kesin bir cozumu malesef ki yok☹️ Benim hic yoktu 35 haftamda basladi maf ediyor
Neseeli yesilkedi domates çikolata şekerli ve yağlı yemeklerden baharatlardan uzak durun.. hee gün bir şişe maden suyu ve bol su içmeyi unutmayın..
yesilkedi busraadingra Koalaninannesi Neseeli Boesie Diktas valla dolapları krıştırdım leblebi buldum bi kase yedim direkt kesti. çayır çayır yanıyordum üstüne afedersiniz geğiriyordum mide bulantım oluyordu
Esranr95 Boesie bende mide yanmasından sabahlara kadar uyku yoktu ağlıyordum artık doktorum famodin diye bir ilaç verdi sabahları aç karnına içiyorum şükür çok iyi geldi mide yanmam olmuyor doktorunuza sorun ona göre yazarsa kullanın kesin bende 33 haftalığım
busraadingra Aynı dertten muzdaripim gece yatarken falan resmen midem cayır cayır yanıyor. Laktozsuz süt biraz rahatlatıyor muz ve kefirde iyi geliyor ama sonrasında ne yesem yanıyor gibi çok zor :(
Koalaninannesi yesilkedi leblebinin cesidini solermisin kuzum belki o fayda saglar banada beyazmi corummu ?🤗
yesilkedi Koalaninannesi çorum leblebi tuzsuz ya da sarı leblebi ikiside iyi geliyor beyazı denemedim
Bssrrr yesilkedi ah ah mide yanması. Hamileyken en çok çektiğim şeydir galiba bulantidan sonra. Ayva yeşil elma ve beyaz leblebi canım kesin çözüm. Birde ben Hamileyken panto kullaniyordum doktoruna danışıp bi mide ilacı istiyebilirsin