Tomvejerry benim iki kızımdada süt alerjisi var .biz ilk yüzünde ve vücudunda çıkan kızarıklarla sonrada kakasında kan gelmesiyle farkettik doktora götürdük öyle öğrendik .vücudunda kızarıklık ,kakasında kan mukus yoksa saydığınız belirtiler alerji olmayabilir .bir doktora götürün yazık çocuk boşuna acı çekmesin .belki mamasını felan değiştirir doktor .zaten alerjisi varsa normal mama içmesi yasak oluyo .doktor rapor çıkarıp raporlu mama veriyo malesef oda çok kötü koktuğu için her bebek kabul etmiyo .