Kızlar ben çatlatma iğnesi yaptırmıştı klomen kullanmıştım sonra hamilelik belirtisi hissedip evde test yaptım biri erken gebelik biri adet sonrası gebelik testi fakat ikinci çizgilerim silik sonra kan tahlili verdim ve 0.47 çıktı sonucum ve doktor hamile değilsin dedi ama göğüslerim sisti mide bulantısı halsizlik kasık ağrısı fazla uyuklama var hamilelik belirtilerime dayanarak yapmıştım testleri cok karıştım basına gelen varmı