Ozlemdrn kimisinden yerleşme kanaması veya hafif lekelenme olduğunu duymuştum benimde 10 haftalıkken sanırım çok az lekelenmem oldu ilk gebeliğim hemen acile koştum doktor kanama alanı olmadığını her şeyin yolunda olduğunu söyledi. Markette çalışıyordum birde 12 saat ayaktaydım dinlen demişti. Lekelenme ve kanama gibi durumlarınız varsa doktorunuza danışın ve kontrol ettirin bir problem yoksa bile içiniz rahat eder en azından. Bir sorun görürsede erken farkedilmesi her zaman daha iyidir umarım sağlıkla rahat hamilelikler geçirirsiniz 🙏