Seymanurblbl Her doktorun mizacı bize uymadığı için muhtemelen. Mesela ben yüzü asık doktora gitmek istemiyorum eğer başka tercih edebileceğim doktor varsa. 3 doktor değiştirdim şimdiki doktorum çok sevecen tatlı dilli bir kadın, kist tedavisi için başladım onunla ama öyle güzel motive etti ki beni hamile kaldım, stresten uzaklaştırdı moral verdi, çok önemli gerçekten