Annelikooneko GizemElf valla canım 2gundur kesintisiz bel ağrım var . Hala dewam ediyo . Sanki bıçakla etimi yarıyorlar gibi . Birazdan acile gidecem artık dayanamiyorum
FHKK GizemElf bel ağrısı artı kasık ağrısı doğum belirtisi şuan 22+1 olmama rağmen çok fena belim ağrıyor bacak aramda yastıkla yatıyorum valla
GizemElf Zehra9616 içimi rahatlattın canım ya korkmaya başlamıştım acaba başladı da ben mi anlamıyorum bebeğime birşey olursa diyip duruyorum kendi kendime 🌸
sinemcansenturk 36 haftalığız bizde az önce eşime biraz ovar mısın dedim çok keskin bi bel ağrısı var. İlk hamileliğim her Ağrıda sancıda doğuruyorum sanıyorum 😂 Buda mı değilmiş 😂