1prenses_annesii Kizlar 35+2 yiz bugün kontrolumuz vardi doktor bebegin başının bir kisminin kanala girdigini söyledi hatta yüzünü göremedik bu yüzden bolca dinlen dedi sizce ne kadar hizli ilerler?
Seymaben Caner_fadime04 valla ben yiyorum canim istedikce 🙄sonuc olarak hergun canim cips cikolata vs gibi seyler istemiyo
1prenses_annesii Annelikooneko valla arada karin ve kasik agrim oluyodu son günlerde artmisti ben yalanci sandi diye düşündüm ama hafif sanci cikti bugun nstde
Seymaben 1prenses_annesii benim daha 33+3 olucak bebgimin dogum pozisyonu alip almadigini bilmiyorun hareketlerini nerde hissediyosun acaba🤔ben hala karnimin sol ve sag kisminda hissediyorum bide arada bir midemin yakinlarinda
1prenses_annesii Seymaben benimki 30 da dönmüştü hiçkiriklarini asagida tekmelerini de mideme yakin yerde hissediyorum döndüğünü de ben kendim tahmin etmistim doktora gitmeden çünkü bi gece şiddetli bi agriyla uyanmistim kesin döndü demiştim