Tupbebekile benim serklajım yok 🙏🏻 21+3 olduk. Hic progestan vs de kullanmadim. Cok sukur ihtiyac olmadı. Doktor her muayenede ulturasonla ilk rahimagzina bakiyor aciklik varsa belirli bi haftaya kadar serklaj islemi yapiliyor. İlk gebeligim cift yumurta. 20. Haftam itibariyle rahim agzinin hizlica acilabilecegini ikiz oldugu icin dikkat etmem gerektigini soyledi. Agri sanci hissedersen direk gel dedi. 🙄