Secill911 Bella biraz geç yazdım biliyorum bebeğimin haftası normal doğum için uygundu ama kilosu 2300 dü o yüzden almadı normal doğuma 😢
Mehtapkz Secill911 Allah anali babali buyutsun canim darisi bize insallah benim arkadasimda 2200 kiloyu normal dogumla yapti ve cok kolay dedi kilosu az oldgu icin sanirim 7 8 cm aciada almislar doguma hatta kesisi bile yok cok sukir bebegide saglikli
Beyazgul Secill911 tatlım Allah analı babalı büyütsün ... bu arada ayni gün Doğum yapmışız ... benimki erkek 😘😘😘😘😀
Beyazgul Secill911 tatlım Allah analı babalı büyütsün ... bu arada ayni gün Doğum yapmışız ... benimki erkek 😘😘😘😘😀