Aseltos9 Merhabalar güzel anneler aldığınız pijama takımlarını linkleriyle paylaşabilir misiniz acaba kafama uyan bi model bulamadım fikir olmuş olur bana da 🥰
ikicocukmeselesi Aseltos9 https://ty.gl/tgzg3etswc şu an trendyolda stok tükenmiş gözüküyor ama ben bunu almıştım kumaşını vesairese beğendim başkada almayı düşünmüyorum ilk doğumumdan kalma 3 takım hiç giyilmemiş pijamamda var onlarlada dönüşümlü olarak kullanırım dedim
Busrosss https://ty.gl/5rqnnqnka8 https://ty.gl/v6xloa6oe6 Ben bu ikisini aldım emzirirken rahat olsun diye düğmeli tercih ettim
Furkanefeninannesi Feyza-nur https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/deeplink/urun/5532075/2333680 https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/deeplink/urun/5465127/2268469 https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/deeplink/urun/5454848/2241065 Ben bu 3 ürünü aldım canım 250 lira üzerine 50 lira indirimde vardı
Aseltos9 Furkanefeninannesi çok güzeller gri pijamaya bende bakmıştım güzel günlerde kullanın inşallah ekledim sepetime 🥰
Aseltos9 ikicocukmeselesi benimde ilk bebeğimden kalanalr var o yüzden bir takım almayı düşünüyorum çünkü çekimde giydim sadece 🙈
Seymaben Kizlar 1 takim düğmeli pijama takimi yeterli olurmu yanima ekstradan polar pijama alti tisort falan alayim diyorum pijama takimi kullanmayi pek sevmiyorum cunku🤔
ikicocukmeselesi Aseltos9 valla iyi oluyor açıkcası ilkinden kalan her şey :) bende sanki sadece lohusalığa özelmiş gibi bir daha hiç giymedim o pijamaları birde böyle normal pijamaydı abartı birşeyide yoktu 😄
Busramzcgl https://ty.gl/c1nqner26t bende bunu aldım ama bir tane de uzun kollu istiyorum hastane için tesettürlü olduğumdan ötürü
Furkanefeninannesi Busramzcgl aynen bende bir uzun kol bir kısa kol tercih ettim birde sabahlık aldım kısa kollu için