duygulu62 özellikle hiç bişe yapmadım, aşağıda starbucks varmış. Bi ordan eşim filtre kahve almış gelmişti onu içtim 😄 tuvalete de ertesi gün çıkmıştım. Ama sürekli yürüdüm. Hiç oturmadım. 10 numara doğumum geçti. Sonrasında da çok acı çekmedim. Hatta hiç çekmedim. Ha ama burda bol su için yazmışlardı. Bende içtim. Hemşire bana yavaş yavaş iç demişti ama ben birden içmiştim. Burda öyle tavsiye vermişlerdi. Felaket midem bulandı sonrasında. Suyu çok içtiğim içinmiş. Çok dediğimde 1-1.5 litre falan